Faceți căutări pe acest blog

26 apr. 2010

Histria

Duminica dupa amiaza am zis sa prelungesc plimbarea din oras cu un mic trip extraurban ,mai imi clatesc si eu ochii cu altceva in afara de gri deprimant si mai prinde soferita ceva experienta cu ocazia asta... asa ca usor-usor cu vreo max 70km/h ;)  am purcers pre Tulcea pe unul din drumurile mele preferate, E87:

Drumul-foarte frumos dar pacat ca e valurit ca dunele de nisip din Sahara:

Dupa Tariverde incep sa apara eolienele:

2 imenis stalpi  asteapta sa fie montati pe piedestalurile de beton pentru ca liniile de tensiune sa traverseze soaseaua:

Intrucat mergeam incet si incurcam circulatia am hotarat sa facem stanga spre Histria...dar cum aceasta manevra necesita pregatiri specifice unui portavion am ratat drumul de la iesirea Tariverde urmand sa o luam pe la Mihai Vteazul-Sinoe:

Cate ceva din zona:

Si am ajuns in Rezervatia Histria unde comitelul de primire era format din 2 ratoi si o lebada:

La cetate nu era nimeni decat un paznic-casier-ghid plictisit care totusi si-a cerut scuze ca muzeul era inchis.Clienti nimeni in afara de noi. Langa bomba din fata muzeului erau 2 microbuze vechi  cu vreo 4 perechi  hipioti care-si faceau papica la ceaun...dupa ce ne-a incasat paznicul li s-a alaturat.  Hmm,poate nici nu era paznic :))
Seara vine destul de brusc primavara:

Maidanezul de serviciu care ne-a insotit peste tot si literalmente ne-a aparat de bondari ...pur si simplu halea din zbor barzaunii care se ridicau din iarba:

Din pacate nu a putut face nimic in privinta tantarilor...pur si simplu am fost cocosati. Asa agresivi nu am pomenit ...

De notat: nu mai plec la plimbare fara alifie antitantari si NU mai aduc vorba cum ca numai femelele tantari musca. Ce mi-au auzit urechile...m-a intepat mai rau decat tantarii :))

Asta e imaginea care vine in minte cand pomenim de Histria,era si in manulaul de clasa IV:

Mai multe poze.
Putul in care a cazut prietenul meu in excursia din '87 este in continuare descoperit:

Natura lucreaza in continuare...s-o creda cine vrea ca o sa intru in balariile pline de tantari  pentru un cadru bun:

Sincer e o senzatie deosebita sa fii singur( soferita a plecat la masina)  intr-un loc de genul asta seara.

Si asta era in manualul de istorie ,mult timp m-am gandit la inimioara si la mesajul care l-ar fi vrut sa transmita cioplitorul:

Si plecarea spre casa ,la fel ca in filmele western ne indreptam spre apus...

De data asta am luat-o spre Sacele-Corbu gasind in final ceea ce cautam :drumuri libere si peisaje pitoresti,asta e Dobrogea care imi place...

Cam asta a fost duminca,vreo 150km,zero lei (in afara de ce am lasat la Cafe-Cafe) si baterii incarcate pentru o saptamana...mai poftim si alta data. La anul mai exact...