Faceți căutări pe acest blog

23 mai 2010

4x4

Dupa ce in ultimele weekend-uri am avut distinsa calitatate de nuntas ( sa vad cine-o veni la mine ca eu ma duc la toti ) azi a venit vremea sa fac ceva ce-mi place adica sa ma plimb cu masina prin Podisul Dobrogei. Urmaresc de mult timp un forum de alti ''plimbareti'' ( sper sa nu le fie cu suparare,e de bine) ,e vorba de acesta si am zis sa ma bag in seama singur cu ei . Oamenii sociabili,m-au primit fara rezerve. Ca nu m-am potrivit eu asta e alta poveste , oricum nu ma potrivesc pe nicaieri. Bineinteles m-am dus ultimul si am plecat primul,nu degeaba mi-am castigat renumele de ''spargatorul''. De petreceri ,sa fim bine intelesi. Ce am aflat (stiam asta dar acum m-am convins): masina mea e o gluma fata de ce am vazut. Si nu stiu cat de buna gluma,sincer. Cochetam cu ideea de a-mi prepara masina dar o sa ma limitez la atat ,sportul asta e destul de costisitor mai ales cand trebuie sa stii ce sa faci. E mai rentabil sa iau alta masina,de sacrificiu ,pe care sa o chinui cum trebuie eu decat sa-mi para rau de L-ul pe care nici nu l-am terminat de platit. In fine ,vad eu cum ma voi orienta dupa ce rezolv prioritatile,sper sa ma ajute baietii cu o vorba buna si  sfaturi mecanice pe care de altfel ar trebui sa le stiu singur altfel degeaba am halit mecanica pe paine in armata.
Bun,azi am fost la Cotul Vaii pe o vreme superba ( ziua parea compromisa mai devreme) si dupa ce ceva aventuri (m-am ratacit iar in Negru-Voda unde am vazut  un spectaculos incident rutier :o cisterna cu oxigen rasturnata intr-o gospodarie batraneasca) am reusit sa ajung pe stadionul localitatii. Stadion rural, maidan,doua porti si atat .Nici nu ma asteptam la altceva,nu toate comunele se numesc Stejarul. Dar peisajul compensa,tocmai bun de catarat pe acolo,ceea ce s-a si facut. Oricum partea frumoasa a fost mai devreme,ca de obicei ratata de mine. Dar sper sa nu se mai intample asta pe viitor,adica luni la Vadu.
Si cateva (putine) poze pentru atat de multe vorbe:

 


In ultima poza se observa ''trabantul dobrogean'':tractiune balegoasa si aprindere prin ciomag,aici chiar cu supraalimentare (erau doi magari ,nu unul)
Pentru final traditionalul  '' I'll be back'' , pentru ca NU mi-am incarcat azi bateriile suficient ,desi aveam cel putin o ora programata pentru socializare, sefa mea a fost de alta parere si a reusit sa ma sune chiar si intr-o zona unde nu era acoperire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu