La inceput am ajuns la Corbu pe plaja mica si deja primul incident:
S-a rezolvat in 2 minute,ce bine e sa nu iesi singur la plimbare :)
A urmat panta de la plaja mare :
Aici am incins putin ambreiajul (oricum un punct slab la L200) pentru ca am facut 2 experimente de capul meu...am urcat prima data cu 2H si am inceput sa patinez pe la jumatate dar apoi am reusit cu 4H. Fara 4x4Lock sau reductor,desi trebuiau cuplate ambele:
Am continuat in coloana spre Vadu pe langa unitatea militara pe un drum mai bun decat strada mea:
Totul verde,frumos ,o placere:
Si am coborat in depresiunea de la Vadu,stiu aproape sigur ca e depresiune pentru ca altimetrul meu arata -1m. Nu e decat ceva informativ dar totusi... Apropo de bord,aveam consum 10.9 ceea ce a starnit ceva controverse in randul colegilor ;)
Aici vegetatie specific stepei dobrogene ,iarba inalta si suficient de taioasa pentru un burduf de planetara,stiu asta dintr-un incident mai vechi la Grindul Lupilor:
Un mic popas pentru linistirea lichidului cefalorahidian supus la grele incercari,o idee foarte buna de altfel pentru ca pauzele mici si dese -cheia marilor successe!
Scene specifice safari,in continuare:
Una dintre putinele ocazii cand am am prins toti participantii incolonati ca la o expeditie adevarata, din fata chiar ;)
Si am ajuns la Vadu unde drumul cel mai scurt catre plaja este practicabil pentru masini normale numai in mijlocul verii cand nu-i inundat. Sau mai bine zis cand este secat. La cherhana (care apropo au mutat/reconstruit-o) se ajunge usor pe cele doua drumuri paralele care pornesc din apropierea giratoriului (sau trifurcatiei ,cum ar zice un amic de-al meu):
Dar in cazul de fata s-a preferat ''the hard way'':
''The incident'':
Si calul de povara al zilei: Patrol Y60 LongWheelBase ,2.8TD parca am inteles eu. Ce sa zic ,o masina adevarata,mare si grea,care s-a pretat la fix in terenul zilei. Nu ca celelalte nu s-ar fi descurcat,ba din contra , dar m-as simti mult mai in siguranta intr-un monolit de genul acesta daca e vorba de un parau repezit de munte sau ,ca in cazul de fata, un drum inundat ;)
Totusi pentru zapada si noroi prefer ceva de genul acesta:
Sau acesta:
Imi place sa cred ca masina mea e un compromis intre cele doua, adica e praf peste tot :))
Acum pe bune,dupa ziua de ieri mi-a mai venit inima la loc,Mitza s-a descurcat mai mult decat onorabil,a trecut peste tot pe unde au trecut fratii mai bine pregatiti.Bine,nu cu la fel de multa ...dezinvoltura dar a trecut.
Free wash:
Totusi premiul pentru curaj il merita cu prisosinta colegul motociclist care a atacat si castigat in forta toate obstacolele,respect maxim! Iar conservarul de mine l-a pus intr-o situatie mai delicata cand am pus frana dupa ce am iesit dintr-o o balta fortandu-l sa faca un viraj mai stans ...imi cer scuze si pe aceasta cale:
Si am ajuns pe plaja Vadu,iar mic popas si cap compas Periboina ...colegii au taiat-o rapid ca la Dakar in timp ce posesorii masinilor mai ''neajutorate'' au ramas sa admire pelicanii ...dar de ce aveam impresia ca ar fi trebuit sa aiba ciocurile mai mari ?
Cele doua masini standard din grup,aceesi origine comuna dar cu aceleasi rezultate ca toata lumea la final:
Si de aici trebuie sa-mi fac numarul si ca de obicei sa plec inainte de terminarea petrecerii....dar motivat de data asta ,aveam de tinut o promisiune demult facuta. Deci impreuna cu familia,cap-compas Colilia.
Pe drum vremea ne-a oferit un spectacol de forta cu fulgere si tunete:
Pe undeva pe acolo se observa Viaductul Casian. Drumuri dobrogene in continuare,portiuni de 1-2 km uscate alternau cu portiuni de 1-2km ploioase...
Si am ajuns la Colilia exact cand s-a terminat ploia,o atmosfera cum altundeva nu gasesti...liniste,pace si un aer ozonat aproape ca la munte asezonat cu mirosul ierbii ude m-a facut sa zobovesc acolo pana seara :
Cam asta a fost ziua,mi-am incarcat si descarcat bateriile de mai multe ori dar ca sa concluzionez scurt: a fost super! Sper sa am cat mai multe zile pline ca acestea,intr-un timp eram obisnuit...
Mai multe poze de la 4x4 se gasesc aici iar si mai multe impresii aici. Enjoy!
Oho, offroad din ala cu noroaie :)
RăspundețiȘtergereAh si se poate sa ma insel, dar ala din poza nu pare sa fie viaductul Casian, parca e unul dintre viaductele mai mici de piatra dinspre Targusor :P
Nu,este chiar cel mare,este inconfundabil! De fapt din ce imi aduc aminte nu mai este decat un singur podet metalic inainte ;)
RăspundețiȘtergereEu ma refer la asta de aici:
RăspundețiȘtergerehttp://wikimapia.org/#lat=44.4701584&lon=28.4731936&z=16&l=0&m=s&v=9
Casian e mai la dreapta cum te uiti.
Cel din poza ta are 5 arce de piatra si nu se vede nici o traversa metalica. Casian nu are 5 arce de piatra in secventa.
In fine, pana la urma nu e important, ma prostesc si eu pentru ca tin minte viaductul asta mai mic si vreau sa-mi etalej cunostiintele despre Dobrogea :P.
Pus in fata unei dovezi atat de clare nu am altceva decat sa recunosc ca ai dreptate. Funny e ca eu am pus linkul corect cu adevaratul viaduct dar nici nu m-am uitat in el,silly me ;))
RăspundețiȘtergereBuna treaba,Andrei,multumesc!